Чорнобильська атомна електростанція

Автор: admin опубліковано: 26 квітня 2011, переглядів: 3363

Чорнобильська атомна електростанція

Чорнобильська АЕС (ЧАЕС) — атомна електростанція, збудована в 1971 році. Розташована на території України (Київська область) на відстані 2 км. від міста Прип'ять, 18 км. на північний захід від міста Чорнобиль, 16 км. від кордону з Білорусі і біля 110 км. на північ від Києва.

До складу Чорнобильської АЕС входять:
* енергоблок № 1, зупинений у 1996 році у зв'язку з постановою уряду України;
* енергоблок № 2, зупинений в жовтні 1991 року в зв'язку з пожежею в машиному залі, яка була викликана несправністю в роботі турбогенератора № 4. Внаслідок пожежі згоріло 180 тон мастила, 2,5 тисячі кв. метрів даху машинної зали внаслідок пожежі обвалились;
* енергоблок № 3, перебував в режимі експлуатації до 2000 року;
* енергоблок № 4, на якому в 1986 році сталася аварія масштабу екологічної катастрофи з повним зруйнуванням активної зони, на якому виконані першочергові заходи для зменшення наслідків аварії та продовжуються роботи по забезпеченню контролю його стану, ядерної та радіаційної безпеки;
* енергоблоки № 5 та № 6 з незавершеним будівництвом, припиненим після аварії 1986 року;
* сховище рідких та твердих радіоактивних відходів і відпрацьованого ядерного палива та інші споруди.

Категорія: Матеріали для уроків » Чорнобиль

Великий адронний коллайдер

Автор: admin опубліковано: 22 травня 2009, переглядів: 7286

Великий адронний коллайдер (англ. Large Hadron Collider, LHC) - прискорювач заряджених частинок на зустрічних пучках, призначений для розгону протонов і важких іонів (іонів свинцю) і вивчення продуктів їх зіткнень.

Коллайдер побудований в науково-дослідному центрі Європейської ради ядерних досліджень (фр. Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire, CERN), на кордоні Швейцарії та Франції, недалеко від Женеви. За станом на 2008 рік Великий адронний коллайдер є найбільшою експериментальною установкою у світі.

Великим названий з-за своїх розмірів: довжина основного кільця прискорювача складає 26 659 м; адронним - з-за того, що він прискорює адрони, тобто частинки, що складаються з кварків; коллайдером (англ. collide - стикатися) -- з-за того, що пучки частинок прискорюються в протилежних напрямках і стикаються в спеціальних місцях.

Великий адронний коллайдер

Категорія: Матеріали для уроків » Великий адронний коллайдер

Фізика 8 2016 укр (В. Г. Бар’яхтар, Ф. Я. Божинова, С. О. Довгий, О. О. Кірюхіна)

Автор: zivert опубліковано: 5 вересня 2016, переглядів: 827

Фізика : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / [В. Г. Бар’яхтар, Ф. Я. Божинова, С. О. Довгий, О. О. Кірюхіна] ; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016. — 240 с. : іл., фот.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)

З цим підручником ви продовжите свою подорож світом фізики. Як і раніше, ви будете спостерігати явища природи, проводи­ти справжні наукові експерименти й на кожному уроці робити власні маленькі відкриття. Жодна справжня подорож не буває легкою, але ж скільки нового ви дізнаєтеся про світ навколо! А підручник, який ви тримаєте в руках, стане для вас надійним помічником.
Будьте уважними й наполегливими, вивчаючи зміст кожного па­раграфа, і тоді ви зможете зрозуміти суть викладеного матеріалу та за­стосувати здобуті знання в повсякденному житті.

Категорія: Матеріали для уроків » Уроки в 8 класі

Андрій Миколайович Туполєв

Автор: marko опубліковано: 28 жовтня 2013, переглядів: 811

Андре́й Никола́евич Ту́полев (29 октября(10 ноября) 1888 года, с. Пустомазово Кимрского района Тверской области, — 23 декабря 1972 года, г. Москва) — русский и советский авиаконструктор, академик АН СССР. Генерал-полковник-инженер (1968). Герой Труда (1926). Трижды Герой Социалистического Труда (1945, 1957, 1972).

Под руководством Туполева спроектировано свыше 100 типов самолётов, 70 из которых строились серийно. На его самолётах установлено 78 мировых рекордов, выполнено около 30 выдающихся перелётов.

Туполев воспитал плеяду видных авиационных конструкторов и учёных, возглавивших самолётные ОКБ. В их числе В. М. Петляков, П. О. Сухой, В. М. Мясищев, А. И. Путилов, В. А. Чижевский, А. А. Архангельский, М. Л. Миль, А. П. Голубков, И. Ф. Незваль, A. A. Туполев, С. А. ЛавочкинАндрій Миколайович Туполєв

Категорія: Матеріали для уроків

ДПА 2013 Фізика 11 клас Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. (повна версія !)

Автор: zivert опубліковано: 26 березня 2013, переглядів: 6583

ДПА 2013  Фізика 11 клас  Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. (повна версія !)
Автор: Непорожня Л. В., Петренко А. М. та ін.
Рік: 2013
Формат: pdf
Розмір: 9.81 Мб
Збірник завдань охоплює зміст чинної навчальної програмі шкільного предмета Фізика. Основна мета посібника - забезпечити об'єктивне оцінювання навчальних досягнень випускників під час проведення державної підсумкової атестації за курс основної та старшої школи за допомогою різнорівневих завдань.

ЗАВАНТАЖИТИ з turbobit.net або link-files.com

Категорія: Уроки в 11 класі, Посібники для ЗНО

Фізика. 11 кл. Контрольні роботи : рівень стандарту

Автор: zivert опубліковано: 12 березня 2013, переглядів: 11136

Фізика. 11 кл. Контрольні роботи : рівень стандарту
Збірник контрольних робіт є складовою частиною навчально методичного комплекту «Фізика. 11 клас. Рівень стандарту» (автори Л. Е. Генденштейн, М. В. Бондаренко, О. М. Євлахова). У збірнику наведено 5 контрольних робот, кожна з яких складається із 6 варіантів. Завдання диференційовано за чотирма рівнями складності. На виконання завдань відводиться 45 хвилин. Посібник допоможе вчителю оцінити
навчальні досягнення учнів за мінімальних витрат часу та сил.
Призначено для вчителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчають фізику за рівнем стандарту.
ЗАВАНТАЖИТИ | Link-Files (у PDF форматі з можливістю пошуку)

Категорія: Уроки в 11 класі, Для тематичного оцінювання

Підручник Бар'яхтар В.Г., Божинова Ф.Я. "Фізика 10клас. Академічний рівень" (2010)

Автор: zivert опубліковано: 10 березня 2013, переглядів: 9770

Пропонований підручник є складовою навчально-методичного комплекту «Фізика-10», який включає також збірник задач, зошит для лабораторних робіт і комплексний зошит для контролю знань.Основна мета підручника — сприяти формуванню базових фізичних знань, достатніх для продовження навчання за напрямками, де потрібна відповідна підготовка з фізики.
ЗАВАНТАЖИТИ | Link-Files (у PDF форматі з можливістю пошуку)
або
ЗАВАНТАЖИТИ | Link-Files (у Djvu форматі разом з DjvuReader)

Категорія: Уроки в 10 класі, ЗНО, Посібники для ЗНО

Разработки уроков с применением здоровьесберегающих технологий

Автор: avik1972 опубліковано: 3 березня 2013, переглядів: 1383

Примеры уроков по теме " Взаимодействие тел" 8 класс

Категорія: Матеріали для уроків » Уроки в 8 класі

Сайт для татусів
PIN-коди
Ігри, IP-телефонія, Мобільний зв'язок, Інтернет провайдери, Cупутниковий зв'язок , Кредитні карти, Платіжні системи, Телефонний зв'язокWorld of Warcraft, Eve-Online, Lineage II, Age of Conan, EverQuest II
Електронні книги
Наука і освіта, Бізнес і економіка, Комп'ютери і інтернет, Технічна література, Юридична література, Дом, побут, сім'я, відпочинок, Медицина, Художня література, Езотерика
Цифрові товари
ICQ номери, Мобільні телефони, Бази даних, Дизайн, Шаблони для сайтів, Фотографії, Доступ до платних ресурсів, Системи активної реклами, Баннерні покази, Хостинг
Програмне забезпечення
Інтернет, Ігры, Мультимедіа і графіка, Мобільний зв'язок, Утиліти, Робочий стіл, Програмування, Освіта, наука, техніка, Софт для кишенькових ПК, Безпека

Українська Банерна Мережа

Довідник юного фізика

Автор: zivert опубліковано: 3 березня 2013, переглядів: 1939

Довідник юного фізикаДовідник вміщує стислий виклад навчального матеріалу з фізики, що вивчається у 7–9 класах загальноосвітньої школи. У ньому дається тлумачення основних фізичних термінів, понять, явищ і законів.
Мета довідника — допомогти учням пригадати зміст вивченого матеріалу або попередньо ознайомитись з матеріалом, що вивчатиметься пізніше. Користування довідником сприяє поглибленню знань з фізики, він може бути використаний при підготовці до вступу до середніх спеціальних та вищих навчальних закладів.
Розрахований на учнів і учителів загальноосвітніх шкіл.

ЗАВАНТАЖИТИ

Категорія: Матеріали для уроків, Уроки в 7 класі, Уроки в 8 класі, Уроки в 9 класі

Фізика. 9 клас: Розробки уроків/ Ж. В. Іванова.

Автор: zivert опубліковано: 2 березня 2013, переглядів: 6196

Фізика. 9 клас: Розробки уроків/ Ж. В. Іванова.Посібник складений відповідно до програми з фізики для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (11-річна школа) і може бути використаний при роботі за будь-яким чинним підручником. Посібник являє собою розробки уроків, які містять стислий конспект викладення навчального матеріалу, комплекс завдань і вправ для його перевірки й закріплення, додаткові й творчі завдання для розв’язування в класі та вдома, цікаві фізичні факти, які дозволять зробити урок яскравішим. У додатку до посібника містяться описи самостійних дослідів і спостережень учнів (автори С. В. Каплун, В. Г. Решетняк), які можуть бути запропоновані на будь-якому етапі уроку, а також як додаткові експериментальні дослідницькі завдання. До посібника безкоштовно додається календарно-тематичне планування. Призначено для вчителів фізики й студентів педагогічних вузів.

Категорія: Уроки в 9 класі, Плани-конспекти уроків