Матеріал до Дня космонавтики

Автор: bwi68 опубліковано: 2 квітня 2013, переглядів: 5443

Матеріал до Дня космонавтики
Чудовий матеріал у формі картинок до Дня космонавтики.

Категорія: Бібліотека, Планети, Юрій Гагарін

Презентація "Марс - планета сонячної системи"

Автор: serg58 опубліковано: 15 грудня 2012, переглядів: 7466

Презентація містить 30 слайдів, в яких показана планета Марс, її будова, властивості, супутники, рельєф та атмосфера. Мова - українська.

Презентація "Марс - планета сонячної системи"

Категорія: Уроки в 11 класі, Планети

Аурелія і Блакитний Місяць

Автор: admin опубліковано: 26 жовтня 2012, переглядів: 4175

Аурелія і Блакитний Місяць (англ. Aurelia and Blue Moon) - гіпотетичні приклади планети та місяця, на яких могло б виникнути позаземне життя. Цей проект став результатом плідної співпраці телекомпанії Blue Wave Productions Ltd. та групи американських і британських учених, які працювали на замовлення National Geographic Channel.
Щоб уявити найбільш ймовірні умови для виникнення позаземного життя, і можливі шляхи його розвитку, вчені використовували комбінацію з теорії аккреції і знань з області ксенобіології та кліматології.
Перші результати роботи були представлені в телевізійній передачі Alien Worlds, що складається з двох частин, і вперше вийшла в ефір на британському каналі Channel 4 в 2005 році. Згодом Channel 4 був випущений DVD-диск із записом цієї передачі. На каналі National Geographic Channel дане шоу демонструвалося під назвою Extraterrestrial, і було більш акцентовано на проблемах можливого інопланетного життя на Аурелії і Блакитному Місяці.
Перша частина передачі присвячена Аурелії, уявній землеподобній екзопланеті, що обертається по орбіті навколо червоного карлика, який перебуває в нашій локальній зоні галактики Чумацький Шлях. Гіпотетична Аурелія може дуже сильно схожою з нещодавно виявленими екзопланетами Gliese 581 g та Gliese 581 d.
Друга частина присвячується місяцю, названому Блакитним Місяцем, який знаходиться на орбіті навколо газового гіганта в системі подвійної зірки. У свою чергу, Блакитний Місяць може виявитися схожим на дві інші екзопланети - HD 28185 b та 55 Cancri f.

Категорія: Астрономія і космонавтика » Гіпотези

Гіпотеза зоопарку

Автор: admin опубліковано: 26 жовтня 2012, переглядів: 3477

Гіпотеза зоопарку — запропонована у 1973 році американським астрономом Джоном Боллом гіпотеза, висунена як відповідь на парадокс Фермі у відношенні очевидної відсутності доказів у підтримку існування розумних форм позаземного життя. Згідно з цією гіпотезою наявність життя на Землі давно відома розумним представникам позаземних цивілізацій. Але представники позаземного життя не втручаються в життя на Землі і обмежуються спостереженням за його розвитком, це схоже на спостереження людей за тваринами у зоопарку.

Категорія: Астрономія і космонавтика » Гіпотези

Марсохід Curiosity. "Від розробки до запуску"

Автор: Muravey008 опубліковано: 12 серпня 2012, переглядів: 3098

Марсохід Curiosity. "Від розробки до запуску"
Архів містить фото, зроблені працівниками НАСА в процесі сворення та запуску космічного апарату

Категорія: Новини, Астрономія і космонавтика, Планети, Астрономічні новини

Місяць - Док. фільм (2012/SATRip)

Автор: bwi68 опубліковано: 11 серпня 2012, переглядів: 3538

Місяць - Док. фільм (2012/SATRip)
У цьому документальному фільмі йдеться про Місяць і можливих її жителів, які можливо відвідували і відвідують Землю. А також Ви дізнаєтеся про загрозливі і дивних зміни єдиного супутника нашої планети.

Категорія: Фільми, Планети

Космічна одіссея. XXI століття (4 серії, 2012р., Росія)

Автор: admin опубліковано: 13 квітня 2012, переглядів: 4496

Космічна одіссея. XXI століття (4 серії, 2012р., Росія)

Оригінальна назва: Космічна одіссея. XXI століття. Дев'ять хвилин до орбіти
Рік випуску: 2012
Жанр: Документальний серіал
Режисер: Майя Данилевська, Лариса Смирнова

Про фільм: Документальний серіал «Космічна одіссея. XXI століття »- це унікальний проект телеканалу« Росія - Культура »і телестудії« Роскосмос », який дає можливість відчути себе справжнім космічним мандрівником. Фільм допоможе зрозуміти, що відчувають космонавти на самому початку подорожі. До космосу адже дійсно всього 9 хвилин польоту. І це ті самі хвилини, які змінюють життя. Як космонавти проводять останні години перед стартом космічного корабля? Що відбувається з екіпажем на всіх етапах виведення корабля на орбіту?
Глядачі вперше зможуть відправитися у віртуальний орбітальний тур. Вони побачать підготовку космонавтів до польоту; зрозуміють, що відбувається з екіпажем на всіх етапах виведення корабля на орбіту; дізнаються, як живуть і працюють на міжнародній космічній станції (МКС); як повертаються назад на Землю і що переживає людина, що переходить з невагомості в земне тяжіння. І навіть здійснять реальне відкриття в ході наукового експерименту на МКС.

Зміст серій:

Випущено: Росія, ФГУП "ЦЕНКІ" Телестудія "Роскосмос", ДТРК "Культура"
Тривалість: 4 x ~ 00:25:54
Мова: російська

Файл
Якість: IPTVRip
Відео: 704x400 (1.76:1), 25 fps, XviD build 50 ~ 1497 kbps avg, 0.21 bit / pixel
Аудіо: 48 kHz, MPEG Layer 3, 2 ch, ~ 192.00 kbps avg

Категорія: Фільми, Астрономія і космонавтика

Дивовижні світи Ціолковського (2011) (rus)

Автор: admin опубліковано: 13 квітня 2012, переглядів: 4085

Дивовижні світи Ціолковського (2011) (rus)

Оригінальна назва: Дивовижні світи Ціолковського
Рік виходу: 2011
Жанр: Документальний
Режисер: Ігор Грицик
Автори: Оксана Майданська, Олег Гершкович.
У ролях: Андрій Асламов, Дмитро Губанов, Тетяна Чан, Денис Гонопольський, Владислав Куніцин, Віталій Мазур, Сергій Лепеха, Сергій Дулогло

Про фільм: Фільм присвячений життю та науковій діяльності геніального вченого, завдяки якому людство зробило перші кроки у вивченні та підкоренні космосу. Костянтин Ціолковський - автор численних робіт у сфері аеродинаміки, повітроплавання, пропагандист ідей підкорення космічного простору і автор науково-фантастичних творів, а крім того - унікальна людина, яскрава особистість, учитель, мрійник. Автори фільму спробували не тільки відтворити ключові події з життя цієї людини, але і показати світ його фантазій - у проекті багато комп'ютерної графіки і захоплюючих 3D-ефектів.

Випущено: Росія, ТОВ "ТВ Фільм". ТВ Центр
Тривалість: 00:43:49
Мова: російська

Категорія: Фільми, Астрономія і космонавтика

Планети сонячної системи. Навчальний фільм

Автор: proten опубліковано: 2 квітня 2012, переглядів: 1108

Опис: Одного дня технічний прогрес, можливо, дозволить нам переселитися на інші планети.Фільм розповість про планети нашої сонячної системи з точки зору можливості їх заселення нами. Подорожуйте по Сонячній системі, щоб дізнатися, що чекає нас на цих невідомих планетах, і порівняти їх із Землею.Детальний опис планет сонячної системи!

Категорія: Головна, Фільми, Планети

Меркурій почав обертатися в інший бік із-за удару астероїда

Автор: Muravey008 опубліковано: 12 грудня 2011, переглядів: 2378

Меркурій почав обертатися в інший бік із-за удару астероїда
Французькі і португальські учені-астрономи спільно прийшли до виводу, що планета Меркурій перестала бути повернута до на Сонця однією і тією ж стороною і почала обертатися в протилежному напрямку, це сталося після зіткнення з величезним астероїдом, який залишив на планеті кратер діаметром в 650-1,1 тисяч кілометрів.

Категорія: Астрономія і космонавтика, Планети, Астрономічні новини