Юрій Гагарін знову полетів у космос

Автор: admin опубліковано: 12 квітня 2011, переглядів: 1408

Космічний корабель «Юрій Гагарін» стартував із казахстанського космодрому Байконур. Корабель так названо в честь 50-річчя польоту першої людини у космос.

108 хвилин / 108 минут

Автор: admin опубліковано: 11 квітня 2011, переглядів: 1053

Він один з небагатьох, хто змінив хід історії. Про нього знято кілометри плівки, написані тонни літератури.
У його усмішку закохався весь світ, але його особу поки що покрита таємницею. Він - Юрій Гагарін. Але яким він був насправді? Дивіться в публіцистичному фільмі «108 хвилин»
108 хвилин / 108 минут

Під час польоту Гагаріна було зафіксовано 11 позаштатних ситуацій

Автор: admin опубліковано: 11 квітня 2011, переглядів: 1282

Під час польоту Гагаріна було зафіксовано 11 позаштатних ситуацій

Легендарний політ першої людини в космос міг закінчиться зовсім не світовим тріумфом: під час польоту Юрія Гагаріна було зафіксовано 11 позаштатних ситуацій, розповів патріарх вітчизняної космонавтики, соратник Сергія Корольова академік Борис Черток, виступаючи у вівторок на засіданні науково-технічної ради РКК "Енергія".

Як за 108 хвилин Юрій Гагарін змінив світ

Автор: admin опубліковано: 11 квітня 2011, переглядів: 2980

"Усе моє життя здається мені зараз однєю прекрасною миттю".

Юрій Гагарін перед стартом "Восток-1"

Першопрохідник Всесвіту, підкорювач космічних просторів, посланець світу - як тільки не називають першого у світі космонавта Юрія Гагаріна. Він став легендою ще за життя, з честю пройшовши не тільки випробування неземними перевантаженнями, але і небаченою славою. Його іменем називали дітей, планети та вулиці, а він залишався таким же, яким його знали ще зі студентської лави - простим і веселим хлопцем, який більше всього в житті любив літати.

Як за 108 хвилин Юрій Гагарін змінив світ
"Льотчик повинен літати, завжди літати", - писав він у своєму щоденнику незадовго до польоту на винищувачі навесні 1968 року. Якби не той фатальний політ, 9 березня 2011 року Юрію Гагаріну виповнилося б 77 років.

Фільм про перший політ Гагаріна з'явився на YouTube

Автор: admin опубліковано: 11 квітня 2011, переглядів: 1890

Фільм з включенням старих записів польоту Юрія Гагаріна «Перша орбіта» кінокомпанії Attic Room опублікують на YouTube 12 квітня 2011.
Фільм про перший політ Гагаріна з'явився на YouTube

Стрічка, присвячена 50-річчю польоту Юрія Гагаріна в космос, стала результатом співпраці режисера Кріса Райлі з Європейським космічним агентством і астронавтами Міжнародної космічної станції (МКС). Поки МКС по можливості повторювала маршрут першого польоту Гагаріна, астронавт Паоло Несполі знімав види Землі через ілюмінатори станції. Ці кадри були поєднані з документальними зйомками 1961 року.

Категорія: Фільми, Юрій Гагарін

Голос першого космонавта планети Юрія Олексійовича Гагаріна / Голос первого космонавта планеты Юрия Алексеевича Гагарина

Автор: alexunit опубліковано: 9 квітня 2011, переглядів: 1617

Мова: Російська

Живий голос першопрохідника космосу, спогади про Юрiя Олексійовича Гагаріна його рідних і близьких, репортажі з Гагарінських читань. Документальні записи з Фонду вічного зберігання ДТРК "Смоленськ"охоплюють період з 1961 до 1979 року і відображають таким чином яскраву сторінку в історії вітчизняної космонавтики.

Категорія: Астрономія і космонавтика » Юрій Гагарін

Юрій Гагарін. Зоряний обранець / Юрий Гагарин. Звёздный избранник (2011)

Автор: alexunit опубліковано: 9 квітня 2011, переглядів: 2011

Юрій Гагарін. Зоряний обранець / Юрий Гагарин. Звёздный избранник (2011)

Мова: Російська

Юрій Олексійович Гагарін - перша людина, що проклала дорогу в космос. Його подвигу присвячено сотні книг і тисячі статей, відзнято фільми, його ім'я знають у будь-якому куточку земної кулі. Новий фільм про Гагаріна підготовлений для показу в навчальних закладах, на урочистостях, присвячених 50-річчю першого польоту людини в космос.