div>
 
 
 

Сортувати новини за: датою новини | популярністю | відвідуваністю | коментарями | абеткою

Астрономія. 11 клас: Книга для вчителя

Автор: al-kov опубліковано: 9 вересня 2011, переглядів: 8337

0
Астрономія. 11 клас: Книга для вчителяМета цієї книги — допомогти вчителеві сформувати в учнів необхідні уявлення з астрономії. Посібник містить найважливіші астрономічні поняття, методику проведення навчальних астрономічних спостережень, теми реферативних робіт, цікаві задачі з астрономії та допоміжні матеріали.
Крім того, у посібнику наведено матеріали до проведення уроків астрономії.
Рекомендовано на допомогу педагогічним працівникам загальноосвітніх шкільних закладів.
ЗАВАНТАЖИТИ

Категорія: Плани, Уроки в 11 класі, Плани-конспекти уроків

 

Календарне планування. Фізика. 7–11 класи. Астрономія. 11 клас

Автор: bwi68 опубліковано: 3 вересня 2011, переглядів: 28002

0
Календарне планування. Фізика. 7–11 класи. Астрономія. 11 клас
Назва: Календарне планування. Фізика. 7–11 класи. Астрономія. 11 клас
Автори: Євлахова О.М., Бондаренко М.В.
Мова: українська
Рік: 2011
Кількість сторінок: 120
Формат: pdf
Розмір: 53 Mb

Категорія: Бібліотека, Новини, Плани

 

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення астрономії у 2011-2012 навчальному році

Автор: admin опубліковано: 16 серпня 2011, переглядів: 6976

0
Одним із предметів інваріантної складової навчальних планів є астрономія, яка вивчатиметься в 11 класі. Навчальний предмет «Астрономія» може викладатися за двома навчальними програмами...

Категорія: Методика викладання

 

Організація навчально-виховного процесу у 2011-2012 навчальному році

Автор: admin опубліковано: 16 серпня 2011, переглядів: 3950

0
Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році





ЗМІСТ
Початкова школа
Українська мова
Українська література
Світова література
Українська та рідні мови, інтегровані курси «Література» у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою та іншими мовами національних меншин
Іноземні мови
Предмети художньо-естетичного циклу
Історія
Основи правознавства
Основи філософії
Людина і світ
Курси морально-духовного спрямування
Економіка
Географія
Фізика
Астрономія
Хімія
Біологія

Організація навчально-виховного процесу у 2011-2012 навчальному роціПереглянути он-лайн

Категорія: Методика викладання

 

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення фізики у 2011-2012 навчальному році

Автор: admin опубліковано: 16 серпня 2011, переглядів: 16313

0
У 2011/12 навчальному році завершується перехід загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення предметів за новими різнорівневими навчальними програмами, які створено на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Категорія: Методика викладання

 

План-конспекти з фізики для 7 класу (серія "Мій конспект")

Автор: alexunit опубліковано: 20 травня 2011, переглядів: 16130

1

Назва: Фізика. 7 клас
Серия: Мій конспект
Автор: Євлахова О. М., Бондаренко М. В.
Видавництво: ВГ «Основа»
Мова: українська
Сторінок: 72

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті надати допомогу вчителеві під час підготовки до уроку. Конспекти усіх уроків курсу фізики для 7 класу розміщені на окремих аркушах і містять методично грамотно оформлену «шапку уроку» (мета, тип уроку, обладнання тощо), стислий опис кожного етапу, завдання для актуалізації та закріплення тощо. Також передбачено місце для власних записів вчителя, що робить розробку заняття по-правжньому авторською, але заощадить час для планування та оформлення.
Для вчителів фізики.

Категорія: Головна, Методика викладання, Матеріали для уроків, Уроки в 7 класі

 

Календарне планування. Фізика. Розробки уроків. 9 клас. (Автор Ж. В. Іванова)

Автор: admin опубліковано: 25 квітня 2011, переглядів: 8364

1
Посібник складений відповідно до нової програми з фізики для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів і може бути використаний при роботі за будь-яким чинним підручником. Розробки уроків містять стислий конспект викладення навчального матеріалу, комплекс завдань і вправ для його перевірки й закріплення, додаткові й творчі завдання для розв’язування в класі та вдома, цікаві фізичні факти, які дозволять зробити урок яскравішим. У додатку до посібника містяться описи самостійних дослідів і спостережень учнів (автори С. В. Каплун, В. Г. Решетняк), які можуть бути запропоновані на будь-якому етапі уроку, а також як додаткові експериментальні дослідницькі завдання. До посібника безкоштовно додається календарно-тематичне планування, яким ви можете скористатися вже зараз.
Ви не можете скачувати файли з нашого серверу


Категорія: Методика викладання

 

Безпека людини під час роботи з електричними приладами та пристроями

Автор: sagevgen опубліковано: 11 лютого 2011, переглядів: 13888

1
Розробка уроку у 9 класі.

Категорія: Методика викладання

 

КРИВА ЗАБУВАННЯ

Автор: admin опубліковано: 21 вересня 2010, переглядів: 4907

1
КРИВА ЗАБУВАННЯ

Крива Еббінгауза

Експериментальна крива, отримана німецьким психологом Германом Еббінгаузом (1850-1909). Інше написання прізвища - Еббінгхауз.

Вчений встановив ряд закономірностей:

1. Основне «забування» відбувається в період, наступний безпосередньо за заучуванням - у цей період втрачається найбільший обсяг матеріалу ...

2. Осмислений матеріал запам'ятовується в 9 разів швидше (заучування осмислених текстів і списку безглуздих складів. Еббінгауз вивчав текст "Дон-Жуана" Байрона і рівний за обсягом список безглуздих складів).

4. Труднощі заучування пропорційна об'ємом або довжині стомлений ряду (наприклад, ряду складів);

5. Зі збільшенням повторень швидкість завчання зменшується;

6. Заучування в цілому ефективніше заучування по частинах;

7. «Ефект краю»- явище, яке полягало у тому, що елементи, що знаходилися на початку і наприкінці стомлений ряду, запам'ятовувалися швидше, ніж елементи, що знаходилися в середині;

8. Якщо випробуваний знає, що вчинений матеріал стане йому в нагоді, він запам'ятовує його краще.


Закономірності, виявлені Германом Еббінгаузом, можна доповнити таким фактом: досвідчений Спеціаліст, отримавши нову інформацію по своїй предметній області, вбудовує її в уже сформований в його свідомості контекст і запам'ятовує набагато краще, ніж стороння людина.

Категорія: Методика викладання

 

ШАТАЛОВ Віктор Федорович.

Автор: admin опубліковано: 21 вересня 2010, переглядів: 2292

0
ШАТАЛОВ Віктор Федорович.
Народився у 1927 р. Вчений педагог, Народний вчитель СРСР, викладач математики, директор школи. З 1987 р. Завідувач лабораторією проблем інтенсифікації навчально-виховного процесу НДІ змісту і методів навчання АПН СРСР у Донецьку. Розробив систему навчання з використанням опорних сигналів - взаємопов'язаних ключових слів, умовних знаків, малюнків і формул з коротким висновком. Практична діяльність заснована на педагогіці співробітництва. Проживає в Донецьку.

Педагогічний стаж - 63 роки. З них 50 років - дослідження та експерименти. Видано більше 50 книг, багато переведені на 17 мов. Заслужений вчитель України, кавалер ордена "Миколи Чудотворця" за примноження добра на Землі, ордена Дружби (Указ Президента РФ від 19.11.2007 р.), лауреат премії Сороса, Почесний президент італійської Асоціації "Данте Аліг'єрі". У дні канікул проводить заняття в Москві.

Категорія: Методика викладання